دانلود Picomixer Media Player 7.0.0 Final – نرم افزار پلیر مالتی مدیا

دانلود Picomixer Media Player 7.0.0 Final - نرم افزار پلیر مالتی مدیا

 

دانلود Picomixer Media Player

| نرم افزار پلیر مالتی مدیا |

 

Picomixer Media Player 7.0.0 Final نام یکی از جدیدترین نرم افزارهای پلیر صوتی و تصویری با دارا بودن قابلیت ضبط ویدیو برای سیستم عامل ویندوز است. PMPlayer پلیری ساده ، سبک و قدرتمند با پشتیبانی از انواع فرمت های رایج و امکان استریم آنلاین می باشد. نرم افزاری که در پیش روی شماست ، می تواند انواع فایل فرمت های صوتی و تصویری را برایتان با بهترین کیفیت ممکن پخش نماید ، امکانات این نرم افزار در اینجا ختم نمی شود ، علاوه بر این ها شما می توانید از این برنامه برای کاربردهای IP Cameras از طریق URL ، تبدیل فرمت های ویدیویی و همچنین ضبط فایل های ویدیویی نیز استفاده کنید.

این نرم افزار ضمن پشتیبانی کامل از انواع فرمت های صوتی و تصویری ، به شما این امکان را می دهد که پخش و تماشای دیسک های DVD خود را نیز به این برنامه سپرده و از تماشای آنان در محیطی زیبا و کاربرپسند لذت ببرید. این برنامه قادر است ویدیوهای آنلاین را با انواع پروتکل های http://, mms://, mmsh://, rtp://, rtsp://, udp:// پخش کرده و امکان ضبط و یا تبدیل آن به فرمت های دلخواه را برایتان فراهم آورد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Picomixer Media Player را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Picomixer Media Player :

– دارا بودن قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری

– پشتیبانی از پخش دیسک های DVD با بالاترین کیفیت ممکن

– پشتیبانی از پروتکل های گوناگون برای پخش آنلاین فایل های ویدیویی

– دارا بودن قابلیت ضبط ویدیو با انواع فرمت ها

– امکان تبدیل انواع فرمت های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR