دانلود بازی MechRunner برای PC

دانلود بازی MechRunner برای PC

 

دانلود بازی MechRunner برای کامپیوتر

| بازی دونده مکانیکی |

| نسخه SKIDROW |

 

MechRunner بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Spark Plug Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. MechRunner یک بازی اکشن بی پایان است که با نقش آفرینی در آن ، می توانید در برابر حملات یک ارتش رباتیک قدرتمند ایستادگی کنید. در 30 ژوئن سال 1908 ، یک انفجار مرموزانه در رودخانه تانگوسکا در سیبری، روسیه ، درختان و حیات وحش را تا 800 مایل آن طرف تر از بین برد. تا به امروز از این رویداد ، به عنوان یک رخداد تأثیرگذار در تاریخ کره زمین یاد می شود. با گذشتن چندین سال از این اتفاق ، گروه های بسیاری برای کشف حقیقت به این محل سفر کردند اما نتیجه ی خاصی از آنان حاصل نشد. اما در اواسط دهه 40 میلادی ، یک گروه تحقیقاتی از روسیه ، به حقایق جالبی دست پیدا کردند.

این گروه تحقیقاتی یک فضاپیمای بیگانه را کشف کردند که تکنولوژی آنان بسیار پیشرفته تر از تکنولوژی مشابه با آن در زمین بود. در سال های بعد سازمان KGB ، از این رویداد برای تولید یک منبع انرژی جدید و طراحی و ساخت سلاح های مدرن استفاده کرد. آنان فکر می کردند می توانند این دستگاه ها را تولید کرده و آنان را به کنترل خود درآورند ، اما فاجعه از جایی آغاز شد که ماشین ها دیگر نیازی به حضور انسان ها احساس نکردند و به بزرگ ترین دشمن تاریخ بشریت تبدیل گشتند. اکنون این وظیفه شماست با تمام توان خود در برابر این رویداد علمی که می تواند به طور بالقوه منجر به نابودی انسان شود ایستادگی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MechRunner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MechRunner1 MechRunner2

 

MechRunner3 MechRunner4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP or Greater
Processor: 1.5Ghz or Greater
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9 (Shader Model 2.0) Capabilitie
DirectX: Version 9.0c
Storage: 750 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 560 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR