دانلود Pano2VR Pro 6.0.3 x86/x64 – ساخت تصاویر پانوراما

دانلود Pano2VR Pro 5.0.2 x86/x64 - ساخت تصاویر پانوراما

 

دانلود Pano2VR Pro

| ساخت تصاویر پانوراما |

 

Pano2VR Pro 6.0.3 x86/x64 نرم افزاری جدید و قدرتمند ، به منظور تولید تصاویر پانوراما ، در مدت زمانی کوتاه است. مهم نیست بر روی چه نوع پروژه ای کار می کنید ، ممکن است تصویری بزرگ در اندازه یک تور مجازی با چندین گیگابایت پیکسل داشته باشید ، نرم افزار Pano2VR Pro به شما این امکان را می دهد که در زمانی کوتاه ، پانورامای دلخواه خود را آماده ساخته و آن را در محیط دسکتاپ یا تلفن همراه تماشا کنید. گاهی اوقات پانوراماها ، دارای آبجکت های ناخواسته و یا بخش هایی هستند که نیاز به اصلاح دارد ، شما به کمک این نرم افزار می توانید تمامی ایرادات تصاویر را از بین ببرید و با اعمال فیلترهایی حرفه ای ، طبیعی ترین تورهای مجازی را آماده سازی کنید.

مهم نیست که تور مجازی مورد نظر شما ، تا چه اندازه بزرگ است. این نرم افزار قادر است به سادگی و در عرض چند دقیقه ، تصاویر را کنار هم قرار داده و یک پانورامای بی نظیر را با اعمال فیلترهای مخصوص برایتان آماده کند. از مهم ترین امکانات این نرم افزار می توان به تهیه فایل های خروجی در فرمت های HTML5, Flash یا QuickTime VR و یا استفاده از پلاگین های جوملا ، وردپرس و دروپال جهت انتشار در وب سایت های اینترنتی اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Pano2VR Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Pano2VR Pro :

– یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای ایجاد پانوراماهای مورد نظر شما در زمانی کوتاه

– امکان به کار گرفتن ابزار تعاملی برای کاربران در حین استفاده از تورهای مجازی

– دارا بودن قابلیت بهینه سازی تصاویر پانوراما و رفع خطوط زائد

– ایجاد پانوراما با کیفیت بسیار بالا در زمانی کوتاه

– امکان تهیه خروجی در انواع فرمت های HTML یا فلش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 186 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR