دانلود WonderFox Video to GIF Converter 1.2 Portable – تبدیل فیلم به GIF

دانلود WonderFox Video to GIF Converter 1.2 Portable - تبدیل ویدیو به GIF

 

دانلود WonderFox Video to GIF Converter

| نرم افزار تبدیل فیلم به GIF |

 

WonderFox Video to GIF Converter 1.2 Portable نام نرم افزاری جدید و قدرتمند ، در زمینه ابزارهای تبدیل فایل های ویدیویی به انیمیشن های پر کاربرد GIF است. تصاویر متحرک GIF ، امروزه در زندگی ما نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند ، این دسته از تصاویر ، با حجم کوتاهی که دارند ، قادر هستند مفاهیم مورد نظر را به سرعت به مخاطبین منتقل کنند. چندی پیش اپلیکیشن محبوب تلگرام ، از این گونه تصاویر متحرک پشتیبانی رسمی خود را آغاز کرد. به زودی نیز پیام رسان واتس اپ ، خود را به این قابلیت مجهز خواهد نمود. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که به کمک آن قادر باشید خودتان اینگونه تصاویر را بسازید !

تصاویر GIF دسته از از تصاویر متحرک هستند که نمونه آنان را در بنرهای متحرک وب سایت ها مشاهده می کنید. اگر شما نیز دوست دارید تکه ای از یک فایل ویدیویی یا فیلم مورد علاقه تان را به یک تصویر GIF تبدیل و از آن در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنید ، ما به شما نرم افزار جدید و ساده ی WonderFox Video to GIF Converter را پیشنهاد می کنیم. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WonderFox Video to GIF Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WonderFox Video to GIF Converter :

– تبدیل فایل های ویدیویی به انیمیشن های GIF بدون از دست رفتن کیفیت

– پشتیبانی ازا نواع فرمت های رایج از قبیل AVI, MP4, MPG, WMV, MKV, MOV, DVD

– حفظ کیفیت و تنظیمات نرخ فریم ها متناسب با فایل ویدیویی در حین فرآیند تبدیل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR