دانلود Impulse Music Player Pro 1.7.2 – موزیک پلیر حرفه ای اندروید

دانلود Impulse Music Player Pro 1.7.2 - موزیک پلیر حرفه ای اندروید

 

دانلود Impulse Music Player Pro برای اندروید

| نرم افزار موزیک پلیر حرفه ای اندروید |

 

Impulse Music Player Pro 1.7.2 نام یک نرم افزار جایگزین ، برای اپلیکیشن موزیک پلیر پیش فرض گوشی یا تبلت اندرویدی شماست. Impulse Music Player Pro موزیک پلیری است که شما بدون نیاز به نگاه کردن به آن می توانید با بخش های مختلف آن کار کنید. زمانی که شما در حال رانندگی هستید نیازی نیست که در اینترفیس این نرم افزار حواس خود را پرت کنید ، تنها با اجرای دستورات لمسی مخصوص ، می توانید فرمان های مورد نظر خود را پیاده کنید و به سادگی به موسیقی دلخواه خود گوش دهید. نسخه ای که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان و کاربران سیستم عامل اندروید آماده کرده ایم ، نسخه پولی و فاقد تبلیغات این اپلیکیشن است که می توانید از تجربه موسیقی با آن لذت ببرید.

توسط این نرم افزار شما می توانید با اجرای Swipe های چپ و راست ، موزیک های قبل یا بعد را پخش کنید. با تاچ کردن بر روی هر قسمتی از صفحه نمایش می توانید فرآیند پخش موسیقی را Play/Pause کنید. اگر می خواهید پخش موسیقی فعلی را اندکی جلو یا عقب کنید ، کافیست انگشت خود را بر روی صفحه برای 1 ثانیه نگه داشته و سپس برای عقب و جلو کردن ، انگشت خود را به چپ و راست بکشید. Impulse Music Player Pro یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه کنترل پخش موسیقی در سیستم عامل اندروید به روش های جدید و کاربر پسند است از جمله فرمت های قابل ساپورت در این اپلیکیشن می توان به فرمت های محبوبی همچون MP3,WAV ,FLAC و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Impulse Music Player Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Impulse Music Player Pro1 Impulse Music Player Pro2 Impulse Music Player Pro3 Impulse Music Player Pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 10.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR