دانلود Pixellu SmartAlbums 2.1.0 x64 – ساخت آلبوم های دیجیتالی عکس

دانلود Pixellu SmartAlbums 2.1.0 x64 - ساخت آلبوم های دیجیتالی عکس

 

دانلود Pixellu SmartAlbums

| نرم افزار ساخت آلبوم های دیجیتالی عکس |

 

Pixellu SmartAlbums 2.1.0 x64 نرم افزاری حرفه ای به منظور طراحی آلبوم های دیجیتالی عکس ، مخصوص عکاسان و دوست داران حرفه هنور و عکاسی است. از ساخت آلبوم ها در محیط SmartAlbums لذت ببرید ، این نرم افزار در واقع سریع ترین و ساده ترین نرم افزار ساخت آلبوم های عکس است. Pixellu™ SmartAlbums ، تعداد هزاران تمپلیت از پیش آماده شده را برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید ایده های خلاقانه خود را در محیط آن پیاده سازی کنید. تصاویر خود را انتخاب کنید ، آنان را به کمک عمل ساده و لذت بخش Drag & Drop به محیط نرم افزار وارد کنید و اولین طراحی اتوماتیک را بلافاصله مشاهده کنید ! کارکرد این نرم افزار بسیار آسان است ، شما می توانید قالب هایی بسیار زیبا را از میان تعداد بسیاری از آنان انتخاب کنید و ضمن شخصی سازی بسیار ، با صرف کمترین زمان بهترین نتایج را تحویل بگیرید.

سرعت کاری این نرم افزار حیرت انگیز است ، با کشیدن و رها کردن تصاویر خود به محیط این برنامه ، سریعاً جلوه هایی خارق العاده را مشاهده خواهید نمود. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که پروژه های خود را در قالب فرمت های PSD & IDML ، به درون محیط نرم افزارهای فتوشاپ یا این دیزاین منتقل کنید و از تجربه لایه لایه تصاویر لذت ببرید. این نرم افزار به طور کلی شما را قادر می سازد تصاویر خود را با فرمت های JPG, TIFF, PNG, PSD به محیط نرم افزار وارد کرده و زیباترین آلبوم های دیجیتالی را طراحی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Pixellu SmartAlbums را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Pixellu SmartAlbums :

– ساده ترین راه برای طراحی آلبوم های دیجیتالی ، عکس های عروسی ، تولد و یا جشن های مختلف

– سرعت بی نظیر

– انتقال سریع به نرم افزار های ویرایش تصویر Photoshop و InDesign

– دارا بودن تمپلیت های بسیار زیبا و اتوماتیک

– دارا بودن قابلیت تشخیص صورت و لحاظ کردن این ویژگی در طرح بندی کلی آلبوم ها

– دارا بودن قابلیت های شخصی سازی بسیار آلبوم های دیجیتالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR