دانلود بازی Truck Simulator City 1.4 – رانندگی کامیون در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Truck Simulator City 1.4 - رانندگی کامیون در شهر برای اندروید

 

دانلود بازی Truck Simulator City برای اندروید

| بازی رانندگی کامیون در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Truck Simulator City 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید است که در آن می توانید به یکی از بهترین راننده کامیون های شهر تبدیل شوید. همواره تجربه رانندگی با وسایل نقلیه سنگین از جمله کامیون ، اتوبوس و … برای دسته ای از کاربران بسیار لذت بخش بوده است. اگر شما نیز همواره در رویای چنین تجربه ای بوده اید ، به شما این مژده را می دهیم که در بازی Truck Simulator City می توانید به رویای تان تحقق ببخشید. شما می توانید در این بازی به یکی از بهترین راننده کامیون های یک شرکت حمل و نقل شهری تبدیل شوید و از تجربه رانندگی در خیابان های شهر لذت ببرید.

جهت نمایش دوربین به صورت دلخواه قابل تغییر است و شما می توانید از دورن یا از بیرون کامیون را هدایت کنید. تعداد 7 کامیون مختلف ، دارا بودن چرخه روز و شب و آب و هوایی داینامیک و قابل تغییر ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و هیجان انگیز و جرای فرمان ها به صورت فیزیکی از جمله نکات چشم گیر در این بازی به شمار می آیند. هم اکنون می توانید بازی Truck Simulator City را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Truck Simulator City1 Truck Simulator City2 Truck Simulator City3 Truck Simulator City4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR