دانلود بازی Max Bradshaw Zombie Invasion 1.04 – هجوم زامبی ها برای اندروید

دانلود بازی Max Bradshaw Zombie Invasion 1.04 - هجوم زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Max Bradshaw Zombie Invasion برای اندروید

| بازی هجوم زامبی ها برای اندروید |

 

Max Bradshaw Zombie Invasion 1.04 یک بازی جدید ، هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک اکشن است. اگر شما هم از کشتن زامبی ها و جلوگیری از هجوم وحشیانه آنان در قالب یک بازی اندرویدی لذت می برید ، پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید. یک ماجراجوئی سرتاسر دلهره آور و شجاعانه با قهرمان و کاراکتر اصلی بازی را آغاز کنید ، زامبی ها به شکلی وحشیانه به دنیا هجوم آورده و هر انسانی را در که در مسیر خود می بینند به این ویروس کشنده آلوده می کنند ، اکنون این وظیفه شماست که از تهاجم آنان جلوگیری به عمل آورید.

دنیا را از هجوم زامبی هایی که آخر الزمان را به تصویر کشیده اند نجات دهید ! نبرد با زامبی ها این بار در قالب یک صفحه لمسی آغاز می شود ، شما می توانید با با بهره گیری از کنترلر های لمسی ، به نبردی هیجان انگیز با زامبی ها به پا خیزید. رانندگی خودروها ، هدایت تانک ها و از بین بردن سیل عظیمی از زامبی ها با شلیک تانک ها و … از جمله نکات چشمگیر در مورد این بازی به شمار می آید. هم اکنون می توانید بازی Max Bradshaw Zombie Invasion را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Max Bradshaw Zombie Invasion1 Max Bradshaw Zombie Invasion2 Max Bradshaw Zombie Invasion3 Max Bradshaw Zombie Invasion4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 162 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR