دانلود دم نوش های گیاهی – بانک اطلاعاتی دم نوش های گیاهی برای اندروید

دانلود دم نوش های گیاهی - بانک اطلاعاتی دم نوش های گیاهی برای اندروید

 

دانلود دم نوش های گیاهی برای اندروید

| جامع ترین بانک اطلاعاتی دم نوش های گیاهی برای اندروید |

 

دم نوش های گیاهی نسخه 3.7 اپلیکیشنی کاملا ایرانی و فارسی زبان به عنوان کامل ترین بانک اطلاعاتی دم نوش های گیاهی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. همانطور که می دانید ، امروزه بسیاری از پزشکان و حتی مصرف کنندگان داروها ، انواع داروها و دمنوش های گیاهی را به نمونه های مشابه شیمیایی ترجیح می دهند. چرا که داروهای گیاهی ، علاوه بر خواص مفیدی که دارند ، عوارض مصرف بسیار کمتری در مقایسه با داروهای شیمیایی دارند. از این رو بسیاری از افراد ، طب سنتی و همچنین مصرف دمنوش های گیاهی را ترجیح می دهند. تصور کنید برای درمان یک سر درد مختصر ، به جای آنکه از قرص های خواب آور و گیج کننده ی شیمیایی استفاده کنید ، تنها با یک دمنوش گیاهی کاملا بی ضرر ، سردرد خود را تسکین دهید.

اپلیکیشن دم نوش های گیاهی ، بانک کاملی از اطلاعات انواع دمنوش های گیاهی شامل طرز تهیه + خواص درمانی + طبیعت + موارد منع مصرف را در خود جای داده است و تنها کافیست برای استفاده از دمنوش مورد نظرتان ، به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید. بیشتر قدیمی ها و اعضای سنتی خانواده های ما ، اهل اینجور مصارف گیاهی هستند ، امروز می توانید یک منبع جامع از تمامی آنان را در اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خودتان نگهداری کنید. اگر شما هم دوست دارید وارد دنیای دمنوش خورها شوید این برنامه رایگان را از دست ندهید… هم اکنون می توانید نرم افزار دم نوش های گیاهی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Damnush1 Damnush2 Damnush3 Damnush4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR