دانلود بازی Gnomes Vs Fairies برای PC

دانلود بازی Gnomes Vs Fairies برای PC

 

دانلود بازی Gnomes Vs Fairies برای کامپیوتر

| بازی کوتوله ها در برابر جادوگران |

| نسخه PLAZA |

 

Gnomes Vs Fairies بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Prismic Studios LLC ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Gnomes Vs Fairies بازی جذاب و جدیدی در سبک پلتفرمر و اکشن می باشد که حال و هوای بسیاری از بازی های کلاسیک را در نوع خود برای کاربر زنده می کند. توانایی های کوتوله ی خود را با اقلام مختلف ارتقا دهید و با 5 جادوی مختلف و اسرار آمیز ، شمشیرهای خود را به شکلی جادویی به کار ببندید. به طور کلی سبک این بازی را می توان با الهام گیری از عناوین 3 بعدی و کلاسیکی هم چون Mario 64, Zelda 64, Spiro, Dragon مقایسه کرد.

شما با استفاده از این کوتوله ی مورد نظر خود ، به اطراف می دوید ، از روی موانع پرش می کنید و در برابر دشمنان ایستادگی می نمایید. در واقع شما آخرین کوتوله ی آزاد هستید که می توانید ضمن ایستادگی در برابر پادشاه جادوگر ، برای نجات دادن Gnomekin تلاش کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Gnomes Vs Fairies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gnomes Vs Fairies1 Gnomes Vs Fairies2

 

Gnomes Vs Fairies3 Gnomes Vs Fairies4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Windows® 10/8/7/Vista/Xp
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 Or Amd Phenom™ X3 8750 Processor Or Better
Memory: 2 Gb Ram
Graphics: Video Card Must Be 256 Mb Or More And Should Be A Directx 9-Compatible With Support For Pixel Shader 3.0
Directx: Version 9.0c
Storage: 2 Gb Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR