دانلود Comodo Cloud Antivirus 1.9.412027.469 – آنتی ویروس ابری کومودو

دانلود Comodo Cloud Antivirus 1.3.393391.256 - آنتی ویروس ابری کومودو

 

دانلود Comodo Cloud Antivirus

| آنتی ویروس ابری کومودو |

 

Comodo Cloud Antivirus 1.9.412027.469 نام یکی از جدیدترین ضد ویروس هایی است که می تواند از کامپیوتر شما در برابر انواع خطرات احتمالی با دارا بودن قابلیت های سندباکس ، جلوگیری به عمل آورد. از آنجا که تهدیدهای شبکه ای و اینترنتی ، روز به روز در حال گسترش هستند ، از این رو شما نیاز به یک نرم افزار آنتی ویروس به روز با دارا بودن جدیدترین تکنولوژی های امنیتی هستید تا بتواند وظیفه حفاظت از رایانه و اطلاعات شخصی شما را تا حد مطلوبی بر عهده بگیرد. خوشبختانه برای این نیاز ، شما انتخاب های بسیار گسترده ای را در پیش روی خود دارید ، نرم افزار آنتی ویروس کومودو یکی از جدیدترین و مطمئن ترین آنتی ویروس ها است که با اتصال به سرورهای ابری کومودو ، می تواند تا حد فوق العاده ای امنیت شما را در فضای کامپیوتر و اینترنت تأمین کند.

نصب و راه اندازی آنتی ویروس ابری کومودو بسیار ساده است ، از این رو شما نیاز به انجام تنظیماتی خاص برای آغاز به کار نخواهید داشت. تنها کافیست محل نصب را انتخاب و دستورالعمل های نصب را پیش ببرید. کارکرد های اصلی آنتی ویروس Comodo Cloud Antivirus ، به سادگی برای هر کاربری قابل دسترسی است و شما می توانید به سادگی از بالاترین سطح امنیتی در محیط رایانه ی خود با خیالی آسوده به فعالیت های خود بپردازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Comodo Cloud Antivirus را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Comodo Cloud Antivirus :

– دارا بودن مانیتورینگ حرفه ای برای عملکرد آنتی ویروس

– دارا بودن سند باکس برای فایل های ناشناخته

– کشف تهدیدات جدید با استفاده از Viruscope

– سریع ، سبک و رایگان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR