دانلود بازی کم حجم Fantastic Farm برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Fantastic Farm برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Fantastic Farm برای کامپیوتر

| بازی مدیریت مزرعه |

 

Fantastic Farm بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2012 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. آیا تا به حال در رویای داشتن یک مزرعه و به دست گرفتن امور آن بوده اید؟ Fantastic Farm بازی جدیدی است که می تواند به این رویای شما تحقق ببخشد ، در این بازی شما در نقش دخترکی با نام Maggie نقش آفرینی خواهید کرد ، او به تازگی وارد حرفه ای کشاورزی شده و در این زمینه ، یک مرد ثروتمند خطرناک ، تهدید می شود.

دست به کار شوید و برای مراقبت از گیاهان ، نهال ها ، میوه ها و همچنین دام های حیوانی به Maggie کمک کنید. شما می توانید این کسب و کار را تا حد بسیاری به خود اختصاص یافته بدانید ، چرا که پشم گوسفندان ، می توانید به تولید لباس بپردازید و با استفاده از شیر آن ها بستنی تهیه کنید و از این راه کسب و کار خود را توسعه دهید. ضمن مراقبت از انواع گیاهان و میوه ها ، می توانید از فروش آنان نیز تجارتی بزرگ را پایه گذاری کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Baby Blimp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fantastic Farm1 Fantastic Farm2

 

Fantastic Farm3 Fantastic Farm4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR