دانلود HT Employee Monitor 10.2.8.40 – نرم افزار نظارت و کنترل کاربران

دانلود HT Employee Monitor 10.2.8.40 - نرم افزار نظارت و کنترل کاربران

 

دانلود HT Employee Monitor

| نرم افزار نظارت و کنترل کاربران |

 

HT Employee Monitor 10.2.8.40 نام ابزاری کامل و قدرتمند ، به منظور جلوگیری از دسترسی های خاص کاربران و همچنین نظارت فعالیت های آنان است. امروزه با گسترش کاربرد شبکه های اجتماعی و سرگرمی های اینترنتی ، بهره وری شرکت های مبتنی بر کار کامپیوتری کاهش پیدا کرده است. نرم افزار HT Employee Monitor در چنین شرایطی به شما این امکان را می دهد که بتوانید کاربران و کارمندان را نظارت کنید و فعالیت هایی نظیر چت کردن ، بازدید وب سایت ها و استفاده از اپلیکیشن های خاص را مسدود نمایید. این نرم افزار دارای مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته و قدرتمند است که بهره وری کارمندان شما را در شرکت افزایش داده و امکان استفاده های غیر مرتبط در ساعات کاری را غیرممکن می سازد.

HT Employee Monitor ضمن دارا بودن امکان مسدود سازی کاربردهای مورد نظر شما ، همچنین قادر است فعالیت های انجام گرفته بر روی کامپیوتر را برایتان ضبط کند. شما می توانید به صورت از راه دور ، به اطلاعاتی کامل از وب سایت های بازدید شده ، جستجوهای انجام شده و اپلیکیشن هایی که مورد استفاده قرار گرفته اند دست پیدا کنید. جزئیات کامل تر مربوط به ویژگی های دقیق این نرم افزار را می توانید در ادامه مطلب مطالعه فرمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PDF Annotator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار HT Employee Monitor :

– دارا بودن امکان بلاک کردن وب سایت ها و جلوگیری از دسترسی به وب سایت های لیست سیاه نظیر فیسبوک ، توییتر و …

– امکان محدودسازی ساعات استفاده از وب سایت ها و تنظیم تایم دقیق برای اجازه دادن به کاربران جهت استفاده از وب سایت های مورد علاقه

– امکان جلوگیری از استفاده اپلیکیشن ها و یا بازی های دلخواه

– امکان مانیتورینگ و مدیریت های ریموت

– امکان مشاهده دقیق زمان های مرور در وب ، جستجوهای انجام گرفته در صفحات وب ، فعالیت های انجام شده ، ساعات بیکاری و …

– مانیتورینگ ساعات کار با ایمیل ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR