دانلود بازی Elite Killer SWAT 1.6.0 – قاتل حرفه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Elite Killer SWAT 1.3.1 - قاتل حرفه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Elite Killer SWAT برای اندروید

| بازی قاتل حرفه ای برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Elite Killer SWAT 1.6.0 بازی جدیدی در سبک تیراندازی اول شخص ، مخصوص گیمرهای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. نشانه گیری کنید و سپس شلیک ! به هیچ یک از دشمنان خود در این نبردهای تن به تن رحم نکنید و بالاترین سطح مهارت و دقت خود را در رویارویی با آنان به کار بگیرید. Elite Killer یک بازی واقع گرایانه با گیم پلی بی نظیر است که با حجمی کم و با طرفدارانی بسیار زیاد ، امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی استور به خود اختصاص داده است.

شما یکی از اعضای گروه ویژه تیراندازی هستید ، همچنین نحوه کار با انواع اسلحه های سبک ، سنگین ، مسلسل و … را به خوبی می دانید ، از این در راستای برقراری صلح در جای جای دنیا ، به مأموریت هایی مخفی در سراسر جهان اعزام می شوید ، اکنون وقت آن است که با استفده از بیش از 30 اسلحه واقعی ، تعداد 100 مرحله این بازی فوق العاده را پشت سر بگذارید و شایستگی خود را در این زمینه نشان دهید. هم اکنون می توانید بازی Elite Killer SWAT را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Elite Killer SWAT1 Elite Killer SWAT2 Elite Killer SWAT3 Elite Killer SWAT4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 + 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR