دانلود بازی Zombie Defense 12.8.1 – دفاع زامبی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Defense 11.1 - دفاع زامبی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Defense برای اندروید

| بازی دفاع زامبی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Zombie Defense 12.8.1 بازی جدیدی مخصوص شما گیمرهای گوشی ها و تبلت های اندرویدی با حضور مجدد زامبی ها است ! امروزه 7 میلیارد انسان بر روی کره زمین زندگی می کنند ، اگر به تاریخ بنگریم ، دانشمندان تعداد مردگان عالم را بیش از 100 میلیارد انسان تخمین می زنند ، چه اتفاقی می افتد اگر تنها یک دهم این جمعیت مجدداً به دنیا بازگردند؟! یک دهم این مقدار می شود 10 میلیارد مرده ی متحرک ! این رقم حتی از کل انسان های زنده ی موجود بر روی کره ی زمین نیز بیشتر است ، اگر چنین چیزی از کنترل خارج شود ، در زمانی کوتاه ، تمامی انسان های سالم نیز به زامبی تبدیل خواهند شد !

بازی دفاع زامبی ، بازی جدیدی به صورت استراتژیک است که شما در آن سربازان را برای مقابله با زامبی ها استخدام می کنید ، زامبی ها را از بین ببرید پیش از آنکه خطرات آنان دنیا را فرا گیرد ! مأموریت هایی در این بازی پیرامون نابودسازی زامبی ها محول می شود که با انجام دادن آنان می توانید به سلاح و قابلیت های جدیدتر دست پیدا کنید. در این بازی به طور کلی 46 مأموریت مختلف برای شما در نظر گرفته شده است که در هریک از آنان با انواع مختلفی از 8 نوع زامبی گوناگون رو به رو خواهید بود. هم اکنون می توانید بازی Zombie Defense را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Defense1 Zombie Defense2 Zombie Defense3 Zombie Defense4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41/47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR