دانلود بازی کم حجم Human Resource Machine برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Human Resource Machine برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Human Resource Machine برای کامپیوتر

| بازی ماشین منابع انسانی |

 

Human Resource Machine بازی کم حجم جدیدی در سبک فکری ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Tomorrow Corporation ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مجموعه ای از کارمندان کوچک برای حل پازل ها ، منتظر ماشین ها باشید ، چرا که آنان برای شغل های شما می آیند. Human Resource Machine بازی جالبی است که در محل کار به تصویر کشیده می شود ، در هر مرحله رئیس شما یک معما را به شما محول می کند. اگر در حل کردن آن موفق باشید ، به پازل بعدی هدایت شده و شغل خود را برای یک سال بعد نیز حفظ می کنید.

اگر تا کنون برنامه نویسی نکرده اید نگران نباشید ! برنامه نویسی تنها پازل ها را حل می کند. در واقع در این بازی شما یک کارمند برنامه نویسی کامپیوتری هستید که مفاهیم 0 و 1 باید برایتان منطقی و بسیار جذاب باشد ، چرا که آنان چالش هایی پیچیده و سخت نیستند ، تنها فهم و درک کارمندان از هر قطعه کد را می طلبند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Human Resource Machine را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Human Resource Machine1 Human Resource Machine2

 

Human Resource Machine3 Human Resource Machine4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: XP or Later
Processor: 1.5 Ghz CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Graphics Card That Supports Shader Model 2.0 or Greater
DirectX: Version 9.0c
Storage: 200 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR