دانلود بازی کم حجم Explosionade برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Explosionade برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Explosionade برای کامپیوتر

| بازی انفجار بیگانگان |

 

Explosionade بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Mommy’s Best Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. تمامی دوستان شما در حال حمله به قلعه Horronym هستند ، اما سرهنگ Colonel شما را برای محافظت نگاشته است. به پناهگاه های زیرزمینی نفوذ کنید ، اما مراقب باشید ! چرا که آنان توسط بیگانه های کوتوله اداره می شوند و می بایست آنان را هدف گلوله های خود قرار دهید. تعدادی فراوانی از سلاح های کشتار در دسترس شما قرار دارد که می توانید از آنان برای نابودسازی دشمنانتان بهره بگیرید.

سرعت گیم پلی این بازی به طور کامل قابل کنترل و تغییر است ، ده ها حالت مختلف برای پشت سر گذاشتن چالش های گوناگون در رویارویی با مخالفان و بیگانگان در این بازی برایتان در نظر گرفته شده است که می توانید ساعات بسیاری با آنان سرگرم شوید. بیگانگان در این بازی دشمنان شما بوده و هریک دارای توانایی هستند که رویارویی شما در برابر آنان را مشکل می سازند ، اما با اندکی دقت و به کار گرفتن مهارت ها ، می توانید بر آنان غلبه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Explosionade را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Explosionade1 Explosionade2

 

Explosionade3 Explosionade4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Xp, Vista, 7
Processor: Intel Core™ Duo Or Faster
Memory: 1 Gb Ram
Graphics: 128 Mb Card, Supports Shader Model 2.0
Directx: Version 9.0c
Storage: 500 Mb Available Space
Sound Card: Directx 9.0c Compatible Sound Card
Additional Notes: Microsoft Xbox 360 Controller Is The Best Way To Play

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR