دانلود بازی Zombieville USA 2 1.6 – تیراندازی به زامبی ها برای اندروید

دانلود بازی Zombieville USA 2 1.6 - تیراندازی به زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Zombieville USA 2 برای اندروید

| بازی تیراندازی به زامبی ها برای اندروید |

 

Zombieville USA 2 1.6 بازی جدید و جالبی مخصوص طرفداران سری بازی های تیراندازی به زامبی ها ، با گرافیک خیره کننده و محیط های جالب و اکشن است. شما می توانید به انتخاب خودتان ، کاراکترهای دلخواهتان را کنترل کرده و توانایی های آن را به همراه بسیاری از ویژگی های آنان شخصی سازی کنید. اسلحه ها و توانایی های خود را به نمایش بگذارید و به نبردی تاریخی با مردگان متحرک بروید. امروزه تعداد بازی های اندرویدی با حضور زامبی ها بسیار زیاد هستند ، اینکه کدام یک از آنان ویژگی های بهتری دارند را به اسادگی نمی توان تشخیص داد ، اما Zombieville USA 2 یکی از جالب ترین این بازی ها را برای شما آماده کرده است.

در این بازی مجموعه ای از کاراکترهای قابل خشصی سازی ، مهمات مختلف از جمله سلاح های انفجاری و آتش زا با قابلیت آپگرید در دسترس شما هستند که می توانید با آنان به جنگ دشمن بروید. محیط انیمیشنی بازی بسیار زیبا و چشم گیر طراحی شده که تنها با یک بار تجربه آن ، سریعاً درگیر و معتاد آن خواهید شد. هم اکنون می توانید بازی Zombieville USA 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombieville USA 21 Zombieville USA 22 Zombieville USA 23 Zombieville USA 24

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR