دانلود Galaxy Universal Remote 4.1.3 – ریموت کنترل دستگاه های مختلف برای اندروید

دانلود Galaxy Universal Remote 4.0 - ریموت کنترل دستگاه های مختلف برای اندروید

 

دانلود Galaxy Universal Remote برای اندروید

| نرم افزار ریموت کنترل دستگاه های مختلف برای اندروید |

| بدون نیاز به اینترنت |

 

Galaxy Universal Remote 4.1.3 نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند ، در زمینه تبدیل اسمارت فون های اندرویدی سامسونگ ، به ریموت کنترل انواع دستگاه ها و تجهیزات دیجیتالی است. این نرم افزار بدون نیاز به ارتباط شبکه ای و یا تجهیزات سخت افزاری اضافه و بدون هیچگونه نیاز به دسترسی اضافه ، شما را قادر می سازد گوشی سامسونگ گلکسی خود را به کنترل ست آپ باکس ، دی وی دی پلیر ، بلوری ری پلیر ، Air Conditioner ، ویدیو پروژکتور ، دوربین های DSLR، پلی استیشن 3 ، ایکس باکس و بسیاری دیگر از دستگاه ها تبدیل کنید. به عنوان مثال یکی از کاربردهای جالب این نرم افزار ، امکان روشن کردن ویدیو پروژکتور در محیطهای دانشگاهی ، بدون نیاز به کنترل از راه دور است !

این نرم افزار قادر است با بهره گیری از تکنولوژی اینفرارد در دستگاه های گلکسی شما ، اقدام به کنترل انواع دستگاه های دیگر کند. بنابراین دیگر نیازی به یک کنترل جداگانه بر هریک از دستگاه های شما نیست ! به سادگی می توانید با نصب یک اپلیکیشن اندروید ، تمامی دستگاه های ذکر شده را با اسمارت فون خود کنترل کنید. لازم به ذکر است که این نرم افزار از انواع اسمارت فون های Galaxy ، HTC ، Xiaomi و LG پشتیبانی کامل دارد. لیست دستگاه های قابل ساپورت را از ادامه مطلب بخوانید. هم اکنون می توانید نرم افزار Galaxy Universal Remote را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Galaxy Universal Remote1 Galaxy Universal Remote2 Galaxy Universal Remote3 Galaxy Universal Remote4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

Samsung Galaxy S6 / S6 Edge / S5 / S5 Active / S5 Mini / S5 Duos / S4 / S4 Active / S4 Mini / S4 Zoom
Galaxy Note 4 / Note 3 / Note Edge / Note 8.0 / Note 10.1 / Note Pro
Galaxy Tab 4 / Tab 3 / Tab 2 / Tab Pro / Tab S / Tab 7.0 Plus / Galaxy J / Galaxy Mega
HTC One M9+ / M9 / M8 / M7 / HTC One Max / HTC One Dual Sim / HTC Butterfly 2 / Butterfly S / HTC Desire 600 / Desire 200
LG G5 / G4 / G3 / G2 / G Flex2 / V10
Xiaomi Mi 5 / Mi 4 / Mi 4c / Redmi Note 3 / Redmi Note 2 / Redmi 3

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR