دانلود بازی Tick Tock Bang Bang برای PC

دانلود بازی Tick Tock Bang Bang برای PC

 

دانلود بازی Tick Tock Bang Bang برای کامپیوتر

| بازی تیک تاک بنگ بنگ ! |

| نسخه PLAZA |

 

Tick Tock Bang Bang بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Dejobaan Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک کامیون زباله بر 30 تنی به دنبال شماست ! هر عابری که در مسیر او باشد در معرض خطری جدی قرار دارد. گروهی از هواپیماهای بدون سرنشین نیز به این کامیون پیوسته و شما را با لیزرهای رنگی خود کند خواهند کرد. زمانی که شانس برای شما محیا بود و زمان به صورت آهسته شروع به حرکت کرد ، می توانید تفنگ خود را آماده ساخته ، نشانه گیری و سپس شلیک کنید.

در لحظه ای که زمان به حالت عادی خود بازگردد ، گلوله شلیک شده سرعت گرفته و دشمنان  را از بین می برد. در مسیر شلوغ و هیجان انگیز بازی ، این اسلحه شماست که با نشانه گیری دقیق عناصر مختلف جان شما را نجات می دهد. کامیون های واژگون شده و اتومبیل هایی که به سرعت به سمت شما نزدیک می شوند ، همه و همه آماده آسیب رسانی به شما هستند. پس با نهایت دقت ، شلیک کنید ! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tick Tock Bang Bang را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tick Tock Bang Bang1 Tick Tock Bang Bang2

 

Tick Tock Bang Bang3 Tick Tock Bang Bang4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: 2.3GHz Intel/AMD CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB 3D Card, Shader Model 3
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 285 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR