دانلود بازی Farming PRO 2016 1.8 – شبیه ساز مزرعه داری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Farming PRO 2016 1.7 - شبیه ساز مزرعه داری برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Farming PRO 2016 برای اندروید

| بازی شبیه ساز مزرعه داری برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا |

 

Farming PRO 2016 1.8 یکی از بهترین شبیه سازی دنیای مارکت اندروید ، مخصوص طرفداران بازی های شبیه سازی کشاورزی است. پس از عرضه نسخه کامپیوتری این بازی ، اکنون شاهد عرضه نسخه 2016 آن متناسب با سیستم عامل اندروید هستیم. این بار می توانید با یک شبیه سازی بسیار خیره کننده ، به کشاورزی واقعی در قالب یک بازی اندرویدی بپردازید. این بازی با دارا بودن امکان انجام بازی کشاورزی به صورت گروهی ، شما را قادر می سازد همراه با دوستان خود ، انواع فعالیت های واقع گرایانه کار بر روی انواع زمین های کشاورزی را آغاز کنید و از گرافیک خیره کننده مناظر مختلف آن لذت ببرید.

کار خود را در زمین های کشاورزی از همین امروز شروع کنید ، حیوانات را در مزرعه جمع آوری کنید و ضمن مراقبت از انواع گیاهان و محصولات ، کسب و کار خود را توسعه دهید. تعداد 60 ابزار مختلف و استاندارد مورد کاربرد در صنعت کشاورزی در این بازی با دقت بالا طراحی و تعبیه شده اند که می توانید برای اهداف مختلف از آنان استفاده نمائید. هم اکنون می توانید بازی Farming PRO 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Farming PRO 20161 Farming PRO 20162 Farming PRO 20163 Farming PRO 20164

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 26 + 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR