دانلود بازی Ninja Turtles Legends 1.19.0 – افسانه لاک پشت های نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Ninja Turtles Legends 1.1.6 - افسانه لاک پشت های نینجا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Ninja Turtles Legends برای اندروید

| بازی افسانه لاک پشت های نینجا + نسخه بی نهایت |

 

Ninja Turtles Legends 1.19.0 عنوانی جدید ، اکشن و بسیار دوست داشتنی ، برای طرفداران لاک پشت های نینجا در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. لاک پشت های جهش یافته ی نینجا ، با توانایی های منحصر به فرد خود ، یکی از ابر قهرمانان دنیاهای افسانه ای در کتاب های داستانی و یا کارتون ها بوده اند. لاک پشت های نینجا ، این بار نیز برای جلوگیری از نقشه ای شوم که می تواند منجر به تبدیل شدن کره زمین به یک ویرانه بزرگ شود ، دست به کار خواهند شد و با دلاوری ها و مهارت های منحصر به فرد و چشم نواز خود ، از بسیاری از نقشه های شیطانی جلوگیری خواهند کرد.

ضمن اتحاد با برادران نینجای خود ، پا به این عرصه دلاوری ها گذاشته و پیش از آنکه دیر شود در برابر نقشه های شوم ایستادگی کنید. Kraang با یک نقشه شوم و شیطانی ، به دنبال DNA جهش یافته هاست و این بار تصمیم دارد از DNA لاک پشت های جهش یافته ی نینجا ، برای پیش برد اهداف شیطانی خود استفاده ببرد. هم اکنون می توانید بازی Ninja Turtles Legends را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ninja Turtles Legends1 Ninja Turtles Legends2 Ninja Turtles Legends3 Ninja Turtles Legends4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 167 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR