دانلود بازی Thirty Years War برای PC

احمد و ماهان داشتن سنگ کاغذ قیچی بازی می کردن میخندیدن این فکر میکرد با اون دارن بازی میکنن

 

دانلود بازی Thirty Years War برای کامپیوتر

| بازی جنگ های 30 ساله |

| نسخه SKIDROW |

 

Thirty Years War بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Ageod ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Thirty Years War ، یک شبیه سازی استراتژیک ، از عصر تاریخی ، تاریک و تیره و تار اروپا است. جنگ های 30 ساله ، یک بازی در سبک استراتژیک است که در آن شاهد به تصویر کشیده شدن نبردهای کاتولیک و پروتستان در امپراطوری مقدس روم باستان هستیم. این نبردها که در سال های 1618 تا 1648 رخ داده اند ، به جنگ های 30 ساله معروف می باشند. شما در این بازی می توانید یکی از طرف های کاتولیک یا پروتستان را انتخاب و برای کنترل امپراطوری به نبرد بپردازید.

بسیاری از جنبه های تاریخی این نبردهای 30 ساله در این بازی رعایت شده و شما با پیش بردن مأموریت ها و شرکت در این جنگ ها ، به واقع در این عصر تاریخی شرکت خواهید کرد ، به گونه ای که حتی این امکان را دارید که تاریخ را دوباره تعریف کنید. نقشه اصلی بازی به 4600 منطقه مختلف تقسیم شده و بخش های بسیاری از اروپای شرکت کننده در جنگ های 30 ساله را پوشش می دهد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Thirty Years War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Thirty Years War1 Thirty Years War2

 

Thirty Years War3 Thirty Years War4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP/Vista/7/8/10
Processor: Pentium 4 or Higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1024Mb Video Card
Storage: 3 GB Available Space
Additional Notes: SCREEN: 1024 x 768 or Higher

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.76 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR