دانلود Bitdefender Anti-Ransomware 1.0.21.1 – محافظت از سیستم در برابر باج افزارها

دانلود Bitdefender Anti-Ransomware 1.0.21.1 - محافظت از سیستم در برابر باج افزارها

 

دانلود Bitdefender Anti-Ransomware

| نرم افزار محافظت از سیستم در برابر باج افزارها |

 

Bitdefender Anti-Ransomware 1.0.21.1 نام یکی از نرم افزارهای رایگان و قدرتمند از سوی کمپانی Bitdefender است. این کمپانی سازنده نرم افزارهای ضد ویروس قدرتمند ، اکنون با ابزاری برای مبارزه با نسل آینده ویروس ها پا به دنیای آنتی ویروس ها و ضد بد افزارها می گذارد. این بار Bitdefender Anti-Ransomware ، قصد دارد در برابر باج افزارها ایستادگی کند. باج افزارها ، گونه ای از جدیدترین ابزارهای مخرب هستند که مشابه با آنتی ویروس های جعلی رفتار می کنند. اما آنتی ویروس های جعلی با سوء استفاده از ترس آلوده به ویروس شدن سیستم قربانی ، فعالیت های خود را در پس زمینه انجام می دهند. اما باج افزارها ، فرا تر از این ها از کاربر اخاذی می کنند !

یکی از رایج ترین شیوه های اخاذی از سوی باج افزارها ، قفل کردن سیستم کاربر و یا تهدید به انواع مجازات ها است. در مواردی مشاهده شده است که باج افزارها کاربر را به پرداخت هزاران دلار به بهانه های مختلف مجبور می کند ، شاید در ابتدای کار این شیوه کاری باج افزار ها خنده دار به نظر برسد. اما باید بدانید که هکری که چنین سیستمی را پیاده می کند ، به احتمال زیاد مهندسی اجتماعی فوق العاده قدرتمندی را برای اخاذی از قربانی در سر پرورانده است. با استفاده از Bitdefender Anti-Ransomware می توانید جلوی هرگونه فعالیت نرم افزارهای هکری باج افزاری را بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Bitdefender Anti-Ransomware را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bitdefender Anti-Ransomware :

– امکان اسکن سیستم های کامپیوتری برای فعالیت های باج افزارها و خنثی سازی آنان

– قابلیت جلوگیری از عملکردهای باج افزارهای CTB-Locker, Locky و TeslaCrypt

– دارا بودن حجم کم و سبک برای کارکرد مناسب و عدم تداخل با فعالیت آنتی ویروس

– به روز رسانی رایگان از سرورهای قدرتمند بیت دفندر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR