دانلود Coolutils Total Excel Converter 6.1.0.29 – مبدل فایل های اکسل به فرمت های دیگر

دانلود Coolutils Total Excel Converter 6.1.0.29 - مبدل فایل های اکسل به فرمت های دیگر

 

دانلود Coolutils Total Excel Converter

| نرم افزار مبدل فایل های اکسل |

 

Coolutils Total Excel Converter 6.1.0.29 بهترین انتخاب برای یک اپلیکیشن مدیریت و تبدیل انواع جداول است. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید انواع فرمت های اکسل را به محیط آن وارد کنید و به سایر فرمت ها تبدیل نمایید. از جمله فرمت های پشتیبانی شونده به عنوان ورودی در این نرم افزار می توان به فرمت های مایکروسافت اکسل از قبیل Excel 2007, XLSM, XLT, XLTM ، فرمت های OpenOffice از قبیل ODS, XML, SQL, WK2, WKS, WAB, DBF, TEX و DIF و … اشاره نمود.

در ادامه باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشیم که فرمت های خروجی این نرم افزار نیز بسیار انعطاف پذیرتر هستند ، شما می توانید به سادگی محتویات اکسل را به انواع فرمت های DOC, DOCX, PDF, HTML, Access, TXT, ODT, ODS, XML, SQL, CSV, Lotus, DBF, TEX, DIFF, SYLK و LaTeX تبدیل کنید. تصور کنید که اگر بخواهید به صورت دستی ، فرمت های اکسل و داده های درون اینگونه فایل ها را به یک فرمت دیگر تبدیل کنید ، تا چه میزان از زمان را هدر می دهید ! در واقع Coolutils Total Excel Converter مؤثرترین و سریع ترین روش ممکن برای تبدیل فایل های اکسل شما به شمار می رود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Coolutils Total Excel Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Coolutils Total Excel Converter :

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت های XLS, XLSX, XLSM, XLSB, XLT, XLTM, XLTX, XLK, XLW

– پشتیبانی جدید برای تبدیل اکسل به PDF

– قابلیت تبدیل هریک از شیت ها به یک صفحه جداگانه

– امکان تبدیل فرمت های اکسل 2003 به جدیدترین نسخه های آفیس اکسل

– قابلیت تبدیل انواع فرمت های اکسل ، به فرمت های DOC, PDF, HTML, MHT, XHTML, CSV, TXT, TIFF, JPEG, SVG, RTF, XML, XLS, XLSX, ODS, ODT, Lotus, DIFF, SYLK, LATEX, SQL, DBF, Access

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR