دانلود بازی Kicking Zombies 1.0.3 – شوت زدن به زامبی ها برای اندروید

دانلود بازی Kicking Zombies 1.0.3 - شوت زدن به زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Kicking Zombies برای اندروید

| بازی شوت زدن به زامبی ها برای اندروید |

 

Kicking Zombies 1.0.3 عنوانی جدید از سری بازی های گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که قصد دارد ورزش فوتبال را با شوخی و سرگرمی ترکیب کند. این بار زامبی ها یا همان مردگان متحرک ، سر از زمین فوتبال درآورده اند ! در این بازی شما می توانید ورزش مورد علاقه خود یعنی فوتبال را در زمین چمن دنبال کنید ، در حالی که با همین ورزش زامبی ها را نیز می کشید ! امروزه در بازی های کامپیوتری ، کشتن زامبی ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به گونه ای که اکنون میبینیم که حتی پای آنان به میدان فوتبال نیز باز شده است !

در بازی Kicking Zombies ، شما با قرارگیری در نقش یک بازیکن فوتبال ، به طور ناگهانی متوجه حملات زامبی ها از هر سمت و سو می شوید. کاراکتر فوتبالی خود را به مناطق مختلف از زمین حرکت دهید و زمانی که فرصت را مناسب دیدید با یکی از ضربات زیبای فوتبالی ، زامبی ها را از میان بردارید. ضربات خود را پیش از آنکه زامبی ها به بازیکنان نزدیک شوند به سمت آنان شلیک کنید و رفته رفته با کسب قدرت های ویژه ، به شکل ساده تری از میان بردارید. هم اکنون می توانید بازی Kicking Zombies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Kicking Zombies1 Kicking Zombies2 Kicking Zombies3 Kicking Zombies4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR