دانلود My Driver Updater 4.0 – به روز رسانی درایورها در ویندوز

دانلود My Driver Updater 4.0 - به روز رسانی درایورها در ویندوز

 

دانلود My Driver Updater

| نرم افزار به روز رسانی درایورها در ویندوز |

 

My Driver Updater 4.0 نام یکی از جدیدترین نرم افزارهای سیستم عامل ویندوز ، به منظور به روز رسانی درایورهای سیستم است. همواره یکی از مهم ترین مشکلات کاربران کامپیوتری ، منقضی شدن و یا قدیمی شدن نسخه درایورهای سخت افزاری بوده است. در بسیاری از موارد عدم به روز رسانی درایورها ، علاوه بر آنکه از پیشرفت عملکرد بهتر و بهینه تر سخت افزار جلوگیری می کند ، باعث می شود سخت افزار مورد نظر نتواند آنگونه که باید و شاید فعالیت خود را انجام دهد. حتی در مواقعی این مشکلات می تواند تا عدم هماهنگی و سازگاری با سایر سخت افزارها و نرم افزارها منجر شود. از این رو ، کاربران مجبور هستند هر چند وقت یک بار ، جدیدترین نسخه از درایورهای عرضه شده برای قطعه سخت افزاری مورد نظر خود را با مارجعه به وب سایت سازنده دریافت نمایند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم با معرفی نرم افزار جدیدی با نام My Driver Updater ، این عملیات را برای همیشه ساده و آسان کنیم. شم می توانید تنها با صرف چند دقیقه به جدیدترین نسخه از درایورهای سخت افزاری سیستم دسترسی پیدا کرده و اقدام به به روز رسانی آن کنید. تقریبا هر قطعه سخت افزاری موجود در کامپیوتر و لپ تاپ ، نیاز دارد که از آخرین نسخه درایورها برای برقراری ارتباط و عملکرد صحیح استفاده ماید. کارت گرافیک ، مانیتور ، میکروفون ، ورودی های USB  و بسیاری دیگر از قطعات شما از این دسته مستثنا نیستند. این نرم افزار با دسترسی به یک دیتابیس عظیم از 325 هزار درایور سخت افزاری مختلف ، شما را از جستجو در میان انواع وب سایت های اینترنتی بی نیاز کرده و امکان به روز رسانی مستقیم درایورها را برایتان فراهم می آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار My Driver Updater را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار My Driver Updater :

– افزایش سرعت و عملکرد بهینه ی سخت افزارهای کامپیوتر

– ساده ترین و امن ترین راه برای آپدیت کردن درایورهای شما

– دارا بودن امکان بک آپ/ریستور درایورها

– امکان زمان بندی برای به روز رسانی خودکار درایورها

– پشتیبانی از انواع درایورها وبکم ، کارت صدا ، کارت شبکه ، کارت گرافیک ، کیبورد ، ماوس و …

– پشتیبانی از انواع سیستم عامل های Windows Vista/7/8/8.1/10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR