دانلود بازی GROOVY برای PC

دانلود بازی GROOVY برای PC

 

دانلود بازی GROOVY برای کامپیوتر

| کنترل و هدایت گوی رباتیک |

| نسخه CODEX |

 

GROOVY بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط SGS Team ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. GROOVY یک بازی جدید مبتنی بر فیزیک و همینطور عناصر پازلی است که شما را تا ساعت ها با خود درگیر می کند ! اگر شما هم از علاقمندان به بازی های فکری هستید ، این بازی بسیار برایتان مهیج خواهد بود. برای پشت سر گذاشتن معماها و پازل های آن لازم است در مواقع لازم واکنش هایی کاملا حساب شده را به نمایش بگذارید و همچنین سرعت عمل را چاشنی کار خود کنید. در بازی Groovy ، شما به منظور هدایت یک گوی رباتیک ، در دنیایی با مکانیزم های منحصر به فرد نقش آفرینی خواهید کرد.

گیم پلی این بازی به دو قسمت کاملا مجزای Arcade و Survival تقسیم شده است ؛ هر یک از این حالت های بازی محیط هایی منحصر به فرد را در خود دارند که طی آنان می توانید انواع مهارت های کنترلی این گوی را یاد بگیرید. این بازی در حالت Arcade دارای 48 مرحله مهیج و سرگرم کننده است که با دارا بودن بیش از 100 ها افکت جذاب و دیدنی و امکان تغییر ظاهر گوی از میان 32 ظاهر مختلف و زیبا ، شما را تا ساعت ها با خود سرگرم می کند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی GROOVY را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

GROOVY1 GROOVY2

 

GROOVY3 GROOVY4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: 7 SP2, 8, 8.1, 10
Processor: Dual Core 2.6 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GTX 550 Ti / AMD® HD 5770
DirectX: Version 11
Storage: 3200 MB Available Space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
Additional Notes: Full Supports, Xbox 360 Controller for Windows

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.16 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR