دانلود بازی Rush Rally 2 1.130 – مسابقات رالی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Rush Rally 2 1.53 - مسابقات رالی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Rush Rally 2 برای اندروید

| بازی مسابقات رالی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Rush Rally 2 1.130 نام یکی از معتبرترین و هیجان انگیزترین بازی های سبک اتومبیل رانی در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما هم از دوست داران شبیه سازی بازی های مسابقات رالی هستید ، پیشنهاد می کنیم یکی از قدرتمندرین عناوین آن را از دست ندهید ! این بازی با اجرای حیرت انگیز 60FPS در تلفن همراه اندرویدی شما ، یک محیط گرافیکی خارق العاده را همانند کنسول های بازی در دستگاهتان پیاده سازی خواهد نمود. مسابقات شما در شب ، روز ، هوای آفتابی ، بارانی و یا برفی انجام خواهد گرفت ، همچنین تعداد 72 مرحله فوق العاده آن در انواع محیط های طبیعی از جمله برف، شن، آسفالت ، شن و ماسه و … خواهد بود.

اکنون رقابت های هیجان انگیز و جهانی اتومبیل رانی در دستان شماست ، یک گاراژ پر از اتومبیل های حرفه ای انتظار شما را می کشد تا از میان آنان غول دلخواه خود را انتخاب کنید. این بازی با بهینه سازی حرفه ای متناسب با نمایشگرهای لمسی ، امکان استفاده از کنترلرهای بی سیم مخصوص اسمارت فون های اندرویدی را نیز در اختیار شما قرار می دهد و می توانید لذتی وصف نا پذیر را در جریان مسابقات به خوبی حس کنید. هم اکنون می توانید بازی Rush Rally 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rush Rally 21 Rush Rally 22 Rush Rally 23 Rush Rally 24

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 + 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR