دانلود بازی SunAge Battle for Elysium برای PC

دانلود بازی SunAge Battle for Elysium برای PC

 

دانلود بازی SunAge Battle for Elysium برای کامپیوتر

| بازی نبرد برای بهشت |

 

SunAge Battle for Elysium بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Vertex4 Entertainment Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. زمانی که سیاره زمین در آستانه انقراض قرار می گیرد ، آخرین گونه های انسان و گونه های جهش یافته Raak-Zun بر سر تصاحب منابع باقی مانده با یکدیگر وارد نبردهایی وحشیانه می شوند. در میان این نبردها ، پرده ای از رمز و راز Sentinel برداشته می شود که امکان بهره برداری از تکنولوژی و منابع بی انتهای خود را در یک سیاره بیگانه فراهم می سازد.

در این بازی ، 3 گونه مختلف از موجودات از جمله انسان ها ، موجودات جهش یافته Raak-Zun ها و همچنین Sentinel ها حضور دارند که هریک دارای توانایی ها و نیروهای منحصر به فرد خود می باشند. این بازی با دارا بودن امکان انجام نبرد ها به صورت آنلاین ، شما را قادر می سازد نیروهای خود را گسترش دهید و برای آخرین نبرد بهشت خود را آماده کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی SunAge Battle for Elysium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SunAge Battle for Elysium1 SunAge Battle for Elysium2

 

SunAge Battle for Elysium3 SunAge Battle for Elysium4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: 1,2 Ghz Intel Processor
Memory: 512 MB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR