دانلود Image Cartoonizer Premium 1.4.2 – ساخت تصاویر کارتونی

دانلود Image Cartoonizer Premium 1.4.2 - ساخت تصاویر کارتونی

 

دانلود Image Cartoonizer Premium

| نرم افزار ساخت تصاویر کارتونی |

 

Image Cartoonizer Premium 1.4.2 یکی از بهترین نرم افزارها ، جهت ساخت آسان تصاویر کارتونی است. اگر شما هم به دنبال روشی می گردید تا به کمک آن بتوانید تصاویر خود یا دوستانتان را به شخصیت های کارتونی معادل با آن تبدیل کنید ، Image Cartoonizer یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه در اختیار شماست ! این نرم افزار به طور پیش فرض ، ساده ترین روش ممکن را برای تبدیل تصاویر اشخاص مورد نظر به تصویر کارتونی در اختیار شما قرار می دهد ، در صورت تمایل می توانید با اعمال تغییرات اضافه و شخصی سازی شده ، به تصویر ایده آل و مورد نظر خود نیز دست پیدا کنید. این نرم افزار علاوه بر آنکه تصویر شما را به یک کاراکتر کارتونی تبدیل می کند ، مجموعه ای از افکت های مخصوص را نیز به تصویر نهایی اضافه می کند تا نتیجه کار به بهترین شکل ممکن تغییر پیدا کند.

شما علاوه بر این ها می توانید برخی آیتم های کارتونی و حالب را نیز به تصویر شخص اضافه کنید که از جمله آنان می توان به هدفون های کارتونی ، عینک ، سیبیل ، ریش و … اشاره کرد. این نرم افزار مجموعه ای فوق العاده از انواع فیلترهای اینستاگرامی ، کارتونی و … را در کنار مجموعه ای 250 افکت بسیار زیبا برای شما محیا کرده است تا در زیباسازی تصاویر خود بتوانید هرآنچه را که نیاز دارید به کار ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Image Cartoonizer Premium را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Image Cartoonizer Premium :

– دارا بودن بیش از 250 افکت اینستاگرامی ، رنگی و کارتونی

– امکان کارتونی کردن تصاویر اشخاص

– امکان تبدیل سریع و بسیار طبیعی با کیفیت عالی

– قابلیت تبدیل تصاویر بزرگ در کوتاه ترین زمان

– دارا بودن فانکشن Crop برای حذف بخش های ناخواسته

– امکان پرینت گرفتن تصاویر از طریق نرم افزار

– پشتیبانی از ویندوزهای 32 و 64 بیتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR