دانلود PDF Annotator 9.0.0.916 + Portable – نرم افزار ویرایش فایل های PDF

دانلود PDF Annotator 6.0.0.601 + Portable - نرم افزار ویرایش فایل های PDF

 

دانلود PDF Annotator

| نرم افزار ویرایش فایل های PDF |

 

PDF Annotator 9.0.0.916 + Portable نام نرم افزاری به منظور اجرا و ویرایش سریع و آسان فایل های PDF در محیط ویندوز است. همواره بسیاری از کاربران به منظور ویرایش اسناد خود ، در ابتدا نسخه ورد آن را در محیط نرم افزارهای آفیس اجرا می کنند و سپس با اعمال تغییرات مورد نظر ، آنان را ذخیره و در ادامه آنان را به فرمت PDF تبدیل می نمایند. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، یک راه حل بسیار ساده و مختصر را به شما معرفی می کنیم تا از این پس قادر باشید فایل های PDF را نیز به سادگی فایل های ورد ویرایش کنید !

در واقع تا پیش از این ، برای آنکه بتوانید محتوای یک فایل PDF را تغییر دهید ، لازم بود از چندین نرم افزار به طور همزمان برای بخشی از فعالیت ها استفاده کنید. اما نرم افزار PDF Annotator ، یک ویرایشگر کاملاً مستقل برای PDF های شما به شمار می رود. در واقع به کمک PDF Annotator ، شما به ساده ترین روش ممکن برای ویرایش مستقیم فایل های PDF دسترسی دارید و مشکل ویرایش و تغییر در اینگونه فایل ها را برای همیشه حل خواهید کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PDF Annotator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PDF Annotator :

– امکان اضافه کردن نوشته ، کامنت و های لایت متن ها به طور مستقیم بر روی فایل های PDF

– امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ها و یا به اشتراک گذاری ساده ی آنان از طریق ایمیل و …

– اضافه کردن متن ، تصویر و یا واترمارک به سندهای PDF

– امکان اضافه کردن صفحات خالی به فایل های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR