دانلود بازی Skater 1.5.4.2 – اسکیت برد حرفه ای برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Skater 1.5.4.2 - اسکیت برد حرفه ای برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Skater برای اندروید

| بازی اسکیت برد حرفه ای برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Skater 1.5.4.2 نام یک بازی جدید در سبک ورزشی و شبیه سازی اسکیت بازی ، طراحی شده از سوی افرادی حرفه ای در این رشته ورزشی مخصوص دوست داران اسکیت بازی است ! این بازی با رعایت استاندارد های لازم و تعداد 20 برند معتبر دنیای رشته اسکیت بازی ، یکی از بهترین و واقع گرایانه ترین شبیه سازی های اسکیت سواری را در گوشی یا تبلت های اندرویدی برای شما فراهم می کند. یکی از مهم ترین نکات قابل توجه در این بازی ، امکان کنترل همزمان اسکیت برد و همچنین محل قرار گیری پای کاراکتر بازی است. شما می توانید به صورت همزمان ، محل قرار گیری پای کاراکتر بازی را بر روی اسکیت بورد تنظیم کنید و حرکات نمایشی و زیبایی را به اجرا در آورید.

شما می توانید با قابلیت های کنترلی ساده و مؤثر در این بازی ، حرکاتی زیرا را در محیط های گوناگون به اجرا بگذارید. حرکات نمایشی در انواع محیط ها ، پارک ها و بر روی پله ها ، نرده ها فلزی و … قابل انجام هستند و می توانید نمونه های زیبای آن را ذخیره و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Skater را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Skater1 Skater2 Skater3 Skater4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 24 + 115 + 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR