دانلود Corrupted Disk Fixer 1.0.0 – رفع ارورهای هارد دیسک کامپیوتر

دانلود Corrupted Disk Fixer 1.0.0 - رفع ارورهای هارد دیسک کامپیوتر

 

دانلود Corrupted Disk Fixer

| نرم افزار رفع ارورهای هارد دیسک کامپیوتر |

 

Corrupted Disk Fixer 1.0.0 نام نرم افزاری جدید و کم حجم ، به منظور یکپارچه سازی و رفع دیسک ارورهای هارد دیسک کامپیوتر است. ابزار پیش فرض CHKDSK در سیستم عامل ویندوز می تواند برای بررسی یکپارچگی فایل سیستم و دیسک ارورها مورد استفاده قرار بگیرد ، این ابزار با آنکه در بسیاری از مواقع مفید واقع می شود ، برای کاربرانی که دانش چندانی از نحوه کار با محیط کنسول نداشته باشند اندکی عجیب و غریب و گاه خطرناک می شود. نرم افزار Corrupted Disk Fixer ، دقیقا به همین دلیل توسعه و عرضه شده است ! در واقع این نرم افزار با گرافیکی کردن تمامی این فرآیندها ، به شما این امکان را می دهد که ارورهای دیسک مورد نظر را به سادگی رفع کنید.

در واقع در طی این فرآیند ، دستور chkdsk /f به اجرا در خواهد آمد ، با استفاده از این نرم افزار شما تنها با کلیک بر روی دکمه Fix ، این فرآیند را آغاز و به ارورهای دیسک ها خاتمه می دهید. تنها کافی است نرم افزار را اجرا کنید و سپس با انتخاب درایو مورد نظر و انتخاب دکمه Fix ، به بسیاری از مشکلات خود پایان دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Corrupted Disk Fixer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Corrupted Disk Fixer :

– قابلیت تعمیر ارورهای دیسک ها

– امکان بررسی یکپارچگی فایل سیستم در درایوها

– دارا بودن محیط کاربری ساده و زیبا

– امکان اجرای دستور chkdsk /f در محیط گرافیکی و کاربرپسند

– بدون نیاز به آشنایی با دستورات محیط کنسول

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR