دانلود بازی Vector 2 Premium 1.1.1 – وکتور 2 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Vector 2 0.7.5 - وکتور 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Vector 2 برای اندروید

| بازی وکتور 2 برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Vector 2 Premium 1.1.1 نام یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین بازی های اندروید است. وکتور از اولین نسخه های سیستم عامل اندروید ، به عنوان یکی از بازی های ثابت گوشی های اندرویدی کاربران بوده است. اکنون نسخه دوم این بازی را همراه با ورژن نا محدود آن برای شما گیمرهای عزیز تدارک دیده ایم. در وکتور 2 ، شما در نقش یک کاراکتر پارکور کار قرار می گیرید که می بایست با دویدن در محیط پیش رو ، موانع را پشت سر بگذارد و از اینکه دیگران به او برسند جلوگیری کند.

نسخه دوم این بازی در یک مرکز تحقیقاتی بزرگ به تصویر کشیده شده سات ، حال لازم است برای آنکه از این مرکز به سلامت و زنده خارج شوید ، تا جایی که می توانید دقت و مهارت خود را به کار ببندید ! شما می توانید با مهارت های دویدن و یا پشت سر گذاشتن موانع مسیر ، از دیگران فرار کنید و یا با استفاده از ابزارهای حفاظتی نظیر جلیقه و … ، سلامت جان خود را تأمین کنید. هم اکنون می توانید بازی Tank Hit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Vector 21 Vector 22 Vector 23 Vector 24

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

– Magnetic Manipulator — collect every item you see!
– EMP Controller — activate to disable visible traps!
– Quantum Dash — short-range teleport


مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR