دانلود هواشناس 3 – نرم افزار فارسی پیش بینی وضعیت آب و هوا برای اندروید

دانلود هواشناس 3 - نرم افزار فارسی پیش بینی وضعیت آب و هوا برای اندروید

 

دانلود هواشناس 3 برای اندروید

| نرم افزار فارسی پیش بینی وضعیت آب و هوا برای اندروید |

 

هواشناس 3 نسخه 3.4 نام یک اپلیکیشن جدید ، فارسی و وطنی به منظور پیش بینی وضعیت آب و هوا در گوشی ها و تبلت های اندرویدی شماست. آیا از دنبال کردن وضعیت آب و هوا از منابع غیر معتبر و گاه غیر دقیق خسته شده اید؟ معمولا سازمان های آب و هوایی مختلفی ، اقدام به ارائه گزارش پیرامون وضعیت آب و هوای روزها و هفته های آینده می کنند. حقیقت این است که در برخی مواقع ، بسیاری از پیش بینی ها غلط از آب در می آیند. اگر می خواهید یک پیش بینی کاملا دقیق از وضعیت آب و هوای روزهای آتی داشته باشید ، لازم است که تنها به یک سازمان اکتفا نکنید ؛ اپلیکیشن فارسی هواشناس 3 دقیقا همینکار را به صورت جامع برای شما انجام می دهد ! هواشناس 3 ، اطلاعات خود را از 18 منبع معتبر و علمی تهیه کرده و ضمن ترکیب آنان با یکدیگر ، گزارشی جامع و کاملا دقیق را به شما ارائه می دهد.

حتی اگر این شیوه ارائه اطلاعات از سوی هواشناس 3 را توسط ویژگی های آماری بررسی کنیم ، میبینیم که جمع آوری اطلاعات از سوی چندین منبع که همگی قابل اطمینان باشند و تهیه یک میانگین از آنان ، مناسب ترین روش برای پیش بینی احتمالات آینده می باشد. از این رو هواشناس 3 ، با استفاده از یک روش نوآورانه ، راه حلی بسیار عالی و دقیق را برای پیش بینی وضعیت آب و هوای روزهای آینده در اختیار شما قرار می دهد. هواشناس 3 دارای یک رابط کاربری زیبا و مدرن بوده و متناسب با نیاز کاربر فارسی زبان طراحی شده است. نام تمامی استان ها ، شهرها و شهرستان ها در آن قرار گرفته و شما می توانید در هر زمان به دقیق ترین پیش بینی کننده وضعیت آب و هوای ساعات آینده ، در جیب خودتان دسترسی پیدا کنید ! هم اکنون می توانید نرم افزار هواشناس 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Havashenas1 Havashenas2 Havashenas3 Havashenas4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR