دانلود بازی Vikings Gone Wild 3.5.2.1 – وحشی گری وایکینگ ها برای اندروید

دانلود بازی Vikings Gone Wild 3.5.2.1 - وحشی گری وایکینگ ها برای اندروید

 

دانلود بازی Vikings Gone Wild برای اندروید

| بازی وحشی گری وایکینگ ها برای اندروید |

 

Vikings Gone Wild 3.5.2.1 نام یکی از بازی های برگزیده و بسیار محبوبی است که به تازگی جدیدترین نسخه از آن در مارکت اندروید در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار گرفته است. اولین نسخه از آن در سال 2013 عرضه گردید و از سوی Facebook ، به عنوان یکی از 10 بازی برتر آن سال برگزیده شد. هیچ گاه برای احیای سپاه و مردان شما دیر نیست ! بنابراین لحظه ای دریغ نکرده و هر لحظه در حال گسترش نیروها و استخدام نیروهای کارا و متخصص جدید باشید. قهرمانان خود را نجات دهید و با استفاده از نیروهای خشمگینانه خود ، در برابر مشکلات ایستادگی کنید.

مردان و قهرمانان خود را در میدان جنگ کنترل کنید و با تشکیل یک تیم توانا ، بسیاری از حریفان خود را به چالش بکشانید. اکنون شما می توانید با انجام نبردهایی در زمین های بایر و مخروبه ، انواع مختلفی از کاراکترها را در میادین جنگی ملاقات کنید ، که از جمله آنان می توانید به واکینگ ها و زامبی ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Vikings Gone Wild را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Vikings Gone Wild1 Vikings Gone Wild2 Vikings Gone Wild3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR