دانلود Aoao Watermark Studio 8.2 – چسباندن واترمارک بر روی تصاویر

دانلود Aoao Watermark Studio 8.2 - چسباندن واترمارک بر روی تصاویر

 

دانلود Aoao Watermark Studio

| نرم افزار چسباندن واترمارک بر روی تصاویر |

 

Aoao Watermark Studio 8.2 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، به منظور چسباندن واترمارک به تصاویر است. به کمک این نرم افزار شما می توانید واترمارک دلخواه خود را به تعداد 300 تصویر مختلف ، تنها در 1 دقیقه بچسبانید ! واترمارک ، لوگو ، آرم یا یک متن ، عبارت است از قسمتی از یک تصویر که تولید کننده می خواهد به هر دلیلی ، برای جلوگیری از استفاده های غیر مجاز بر روی آنان قرار دهد. تصور کنید یک تصویر زیبا را از یک منظره تهیه کرده و دوست ندارید افراد سودجو از آن به نام خودشان استفاده کنند ؛ در چنین مواقعی حتما لازم است لوگوی تجاری و یا در اصطلاح واترمارک دلخواه خود را بر روی عکس مورد نظرتان بچسبانید.

اضافه کردن واترمارک به تصاویر و ویدیوها ، ساده ترین روش به منظور محافظت از تصاویر در دسترسی های غیرمجاز از سوی افراد سودجو است. واترمارک های شما می توانند شامل یک عبارت متنی و یا یک لوگوی شخصی باشد ، همچنین شما می توانید ترکیبی از این دو را بر روی تصاویر و ویدیوهای خودتان ، به صورت دسته جمعی اضافه کنید. از این رو نرم افزار Aoao Watermark Studio ، شما را قادر می سازد بدون اتلاق وقت ، در کمترین زمان ممکن واترمارک مورد نظرتان را به تصاویر و ویدیوهایتان اضافه کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Aoao Watermark Studio را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Aoao Watermark Studio :

– امکان درج واترمارک های متنی روی تصاویر

– امکان چسباندن واترمارک های گرافیکی بر روی تصاویر

– دارا بودن قابلیت اطمینان و سرعت بسیار بالا

– امکان اضافه کردن آرم ، لوگو و اترمارک به تصاویر به صورت دسته جمعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR