دانلود ThunderSoft Video to GIF Converter 3.7.0 – تبدیل فیلم به تصاویر متحرک گیف

دانلود Video to GIF Converter 3.3.0 - تبدیل ویدیو به تصاویر متحرک

 

دانلود Video to GIF Converter

| نرم افزار تبدیل ویدیو به تصاویر متحرک گیف |

 

ThunderSoft Video to GIF Converter 3.7.0 نام نرم افزاری رایگان و قدرتمند ، در زمینه تبدیل فایل های ویدیویی شما ، به تصاویر گرافیکی و متحرک GIF است. امروزه انیمیشن های متحرک GIF ، کاربرد بسیاری در فضای وب و مخصوصا شبکه های اجتماعی دارند. از طرفی با اضافه شدن قابلیت نمایش GIF های متحرک در اپلیکیشن تلگرام ، روز به روز به طرفداران این فرمت گرافیکی اضافه می شود. به کمک این نرم افزار ، شما نیز می توانید ویدیوهای خود را به تصاویر GIF تبدیل کنید ! Video to GIF Converter به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تنظیماتی خاص و در کوتاه ترین زمان ممکن ، تصاویر GIF خود را از روی فایل های ویدیویی ایجاد کنید.

این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری زیبا و کاربر پسند ، به شما این امکان را می دهد که تصاویر متحرک GIF مورد نظر خود را به کمک رنج وسیعی از انواع فرمت های ویدیویی ایجاد کنید. علاوه بر این ها ، امکان تبدیل دسته جمعی اینگونه فرمت ها نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. Video to GIF Converter با ساده سازی فرآیند ساخت GIF های متحرک ، حتی به کم سن و سال ترین کاربران کامپیوتری این قابلیت را می دهد که بدون نیاز به دانشی خاص ، در عرض چند دقیقه ویدیوی دلخواه خود را به انیمیشن های GIF تبدیل کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Video to GIF Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Video to GIF Converter :

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و ساده به منظور ایجاد سریع انیمیشن های GIF

– دارا بودن امکان تبدیل سریع فرمت های mp4, avi, mpg, wmv, flv, mov, vob, mkv, rmvb به انیمیشن های GIF

– امکان تبدیل دسته جمعی مجموعه ای از ویدیوها به تصاویر متحرک GIF

– عدم نیاز به تنظیماتی خاص و دارا بودن دانش های کامپیوتری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR