دانلود بازی RC Plane 3 1.2007 – شبیه سازی هواپیما برای اندروید + دیتا

دانلود بازی RC Plane 3 1.2007 - شبیه سازی هواپیما برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی RC Plane 3 برای اندروید

| بازی رانندگی کامیون برای اندروید + دیتا |

 

RC Plane 3 1.2007 نسخه سوم از سری بازی های محبوب RC Plane ، این بار با یک موتور گرافیکی کاملا متفاوت و تغییراتی فوق العاده به مارکت اندروید آمده است ! این بازی با محیط فیزیکی بسیار نزدیک به واقعیت ، چشم اندازهایی بسیار عالی و واقع گرایانه را از دنیای هواپیماها به تصویر می کشاند. در بازی RC Planes ، مجموعه ای از سناریوها و مأموریت ها در نظر گرفته شده است که در جریان آنان می توانید به کنترل انواع هواپیماهای بزرگ بپردازید. آیا تا به حال رویای خلبان شدن را در سر پرورانده اید؟ اگر شما هم عاشق چنگ زدن به آسمان و تماشای خورشید از نمایی نزدیک تر هستید ، بازی RC Plane 3 یک شبیه سازی بسیار عالی را از هدایت و کنترل هواپیماها برایتان آماده کرده است.

در بازی RC Plane 3 ، می توانید رویای خلبان شدن را به واقعیت نزدیک کنید ! این بازی یک تجربه مجازی از کنترل انواع هواپیماها را در محیطی گرافیکی برایتان به ارمغان می آورد. چشم اندازهایی زیبا در آسمان ، چرخه ی داینامیک روز و شب ، دارا بودن انواع مدل های هواپیما از جمله هواپیماهای بدون سرنشین ، امکان دست یابی به آیتم های اضافی و … از جمله نقاط قوت در این بازی به شمار می آیند. هم اکنون می توانید بازی RC Plane 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

RC Plane 31 RC Plane 32 RC Plane 33 RC Plane 34

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 19 + 355 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR