دانلود Play PlayStation 2 Emulator for Android 0.30 – شبیه ساز پلی استیشن 2 برای اندروید

دانلود Play PlayStation 2 Emulator for Android 0.30 - شبیه ساز پلی استیشن 2 برای اندروید

 

دانلود Play! PlayStation 2 Emulator for Android برای اندروید

| شبیه ساز پلی استیشن 2 برای اندروید |

| بازی های درخواستی کاربران به مرور اضافه خواهد شد… |

| بازی خاطره انگیز PES 2006 اضافه شد… |

 

Play PlayStation 2 Emulator for Android 0.30 نام یکی از جدیدترین اپلیکیشن های اندروید ، به منظور اجرای بازی های کنسول محبوب پلی استیشن 2 است. همانطور که مستحضر هستید ، تاکنون نرم افزارهای متعددی به منظور اجرای بازی های پلی استیشن 1 ، برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است که از جمله آنان میتوان به FPse for Android و ePSXe for Android اشاره کرد. کنسول پلی استیشن 1 ، محصول کمپانی سونی ، یکی از محبوب ترین کنسول های بازی در میان گیمرها بوده است. کاربران با انواع بازی های آن از جمله فوتبال ، درایور 2 ، تیکن 3 ، تام و جری و … خاطرات و نوستالوژی های بسیاری داشته اند. پلی استیشن 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست ! چرا که عناوین بازی هایی که برای این کنسول نیز عرضه شد ، در مواردی بسیار قدرتمند و پر طرفدار ظاهر شدند. به عنوان مثال یکی از موفق ترین بازی های پلی استیشن 2 ، سری خدای جنگ 1 و 2 بوده است. اگر شما هم دوست دارید خاطرات قدیمی خود را با این بازی ها در گوشی های اندرویدی خود زنده کنید ، پیشنهاد ما استفاده از Play! PlayStation 2 Emulator for Android است.

در دنیای منبع باز اندروید هرچیزی ممکن است ! در گذشته اجرای بازی های پلی استیشن 1 که خود کنسولی مستقل بود ، در یک گوشی کوچک اندرویدی کمی دور از ذهن بود. اما اپلیکیشن های ePSXe for Android و FPse for Android آنان را عملی کردند. امروز نیز Play! PlayStation 2 Emulator for Android به شما این امکان را می دهد که بازی های محبوب پلی استیشن 2 را بر روی گوشی اندرویدی خود اجرا کنید.  هم اکنون می توانید نرم افزار Play! PlayStation 2 Emulator for Android را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

بازی فوتبال محبوب PES 6 :

به عنوان اولین ایمیج بازی های معرفی شده ، مخصوص شبیه ساز اجرای بازی های پلی استیشن 2 در اندروید ، بازی فوتبال حرفه ای PES 6 را برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده ایم. PES 6 یکی از محبوب ترین و در عین موفق ترین عناوین بازی های فوتبالی در کل تاریخ کنسول پلی استیشن 2 بوده است ؛ به گونه ای که بسیاری از کاربران این نسخه از بازی را یک تغییر و تحول اساسی در بازی های فوتبال قلمداد می کردند. به کمک ایمیج ISOی که از این بازی برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم ، شما می توانید با نصب نرم افزار Play PlayStation 2 Emulator for Android و کپی کردن فایل ایمیج در حافظه داخلی یا مموری کارت گوشی اندرویدی تان ، اقدام به اجرای این بازی هیجان انگیز کنید.

لازم به ذکر است که هرچه دستگاه شما از سخت افزار به روز تری برخوردار باشد ، کیفیت بهتر و تجربه ای لذت بخش تر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

PES6

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR