دانلود کتاب آموزش مجازی سازی سرور با VMWare vSphere 5

دانلود کتاب آموزش مجازی سازی سرور با استفاده از VMWare vSphere 5

 

دانلود آموزش مجازی سازی سرور با VMWare vSphere 5

| راه اندازی سرور مجازی با VMWare vSphere 5 |

 

مجازی سازی سرور یکی از مباحث تخصصی و بسیار پر کاربرد در دنیای شبکه های کامپیوتری و کار با سرورهای از راه دور می باشد. امروزه در دنیای کاربردهای در دسترس شبکه اینترنت ، به منظور ارائه قابل اطمینان و دائمی کاربرده ابه کاربران ، لازم است به طور همزمان چندین سرور یک کار یکسان را به طور مشترک انجام دهند. در صورتی که به هر دلیلی یک سرور از کار افتاد ، سرور دیگر قادر باشد دقیقاً همان وظیفه را بر عهده بگیرد ؛ به گونه ای که هیچ وقفه ای در طی فرآیند اصلی پیش نیاید. به کمک کتاب آموزشی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به قلم محمد جواد اسماعیلی برای شما کاربران در نظر گرفته ایم ، شما عزیزان آشنا به دنیای شبکه اینترنت ، قادر خواهید بود یک سرور مجازی با VMWare vSphere 5 را راه اندازی کنید. هم اکنون می توانید کتاب اصول مهندسی اینترنت را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل های اصلی کتاب اصول مهندسی اینترنت :

– فصل اول : قدمه

– فصل دوم : مجازی سازی

– فصل سوم : معرفی مجموعه VMWare vSphere 5

– فصل چهارم : نصب و راه اندازی مجموعه vSphere 5

– فصل پنجم : دستگاه های ذخیره سازی داده

– فصل ششم : راه اندازی و مدیریت سیستم مجازی سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 3.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR