دانلود بازی Battle Ages 3.1.1 – عصر نبرد برای اندروید

دانلود بازی Battle Ages 1.5.1 - عصر نبرد برای اندروید

 

دانلود بازی Battle Ages برای اندروید

| بازی عصر نبرد برای اندروید |

 

Battle Ages 3.1.1عنوانی از یک بازی استراتژیک جدید ، در سبک نبردهای تاریخی است. طوفانی در طول تاریخ به راه افتاده است ، سفری به گذشته و جنگ های تاریخی آن دوران را در بازی Battle Ages تجربه کنید. در این بازی شما می بایست با غلبه بر دشمنان خود ، نبردهایی استراتژیک و جذاب را مشاهده کنید. اگر از طرفداران بازی های استراتژیک باشید ، احتمالا از ساخت امپراطوری ، گسترش نیروها و جمع آوری نیروهای نظامی بسیار لذت می برید. بازی عصر نبرد ، یکی دیگر از بازی های آنلاین استراتژیک است که می توانید در آن با حریفان خود در سراسر دنیا ، نبردهایی تاریخی را در سبک استراتژیک تجربه کنید.

امپراطوری خود را بسازید و سرزمین خود را از ابتدای تاریخ و فرهنگ بشریت آغاز کنید. در Battle Ages شما چشم اندازی جالب از انسان قبل از اختراع آتش تا انسان مدرن و کشف تلگراف و ارتباط نقطه به نقطه آنان را به عینه خواهید دید. با استفاده از کارگران خود ، صنایع را توسعه داده و برای هریک از دوره های تاریخی ، مغزهای متفکر را برای تولید سلاح های جدید به استخدام خود درآورید. مردان خود را با آموزش نظامی روز تربیت کرده و برای کسب غنائم جنگی ، آنان ر به مأموریت های مختلف ارسال کنید. هم اکنون می توانید بازی Battle Ages را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battle Ages1 Battle Ages2 Battle Ages3 Battle Ages4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR