دانلود Intel Data Migration Software 3.0 – انتقال اطلاعات از هارد دیسک قدیمی به SSD

دانلود Intel Data Migration Software 3.0 - انتقال اطلاعات از هارد دیسک قدیمی به SSD

 

دانلود Intel Data Migration Software

| انتقال اطلاعات از هارد دیسک قدیمی به SSD |

 

Intel Data Migration Software 3.0 نام نرم افزاری جدیدی از سوی کمپانی اینتل ، به منظور کپی کردن کامل محتوای یک هارد دیسک قدیمی ، به هارد دیسک های جدید Intel® Solid State Drive است. اگر شما هم به تازگی یک هارد دیسک جدید SSD را خریداری کرده و می خواهید محتویات هارد دیسک قدیمی خود را در ساده ترین روش به هارد دیسک جدید خود کپی کنید ، نرم افزار Intel Data Migration Software ساده ترین روش را برای این کار به شما پیشنهاد می کند.

با ورود هارد های پر سرعت SSD به دنیای کامپیوترها ، رفته رفته بسیاری از کاربران هارد دیسک های قدیمی خود یعنی HDD ها را با نسل جدید هارد دیسک های فوق پر سرعت SSD تعویض خواهند کرد. از این رو کمپانی اینتل ، یک روش کم دردسر و بسیار ساده را برای کپی کامل اطلاعات در هارد دیسک های SSD پیشنهاد کرده است. به منظور استفاده از Intel Data Migration Software ، لازم است حداقل یک حافظه SSD به سیستم شما متصل شده باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Intel Data Migration Software را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Intel Data Migration Software :

– امکان کپی کامل تمامی داده های هارد دیسک قدیمی به هارد دیسک SSD

– مناسب ترین روش برای مهاجرت از هارد دیسک های HDD به SSD

– انتقال همزمان داده ها به طور مستقیم از هارد دیسک قدیمی به SSD

– پشتیبانی کامل از انواع سیستم عامل های Windows XP/Vista/7/8/8.1/10

– سازگاری با نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

نکته : در ابتدا مطمئن شوید که فضای مورد نیاز برای انتقال تمامی داده های هارد دیسک قدیمی ، در SSD در دسترس می باشد.

اگر در حین استفاده از این نرم افزار ، با ارور عدم شناسایی هارد دیسک SSD مواجه شدید ، فایل idms_1041_workaround.exe را اجرا کرده و پس از رفع مشکل ، مجدداً برای نصب Intel Data Migration Software تلاش کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 312 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR