دانلود EDGE Diagrammer 7.21.2191 – ترسیم انواع فلوچارت و بلوک دیاگرام ها

دانلود EDGE Diagrammer 6.40.2108 - ترسیم انواع فلوچارت و بلوک دیاگرام ها

 

دانلود EDGE Diagrammer

| ترسیم انواع فلوچارت و بلوک دیاگرام ها |

 

EDGE Diagrammer 7.21.2191 اج دیاگرامر نرم افزاری جدید ، ساده و کم حجم ، به منظور ترسیم انواع بلوک دیاگرام ها و فلوچارت ها است. اگر شما نیز به دنبال نرم افزاری جهت نصب انواع نمودارهای متنوع هستید ، پیشنهاد ما این است که اج دیاگرامر را از دست ندیهد. این نرم افزار ، طیف گسترده ای از انواع نیازهای شما در زمینه رسم بلوک دیاگرام ها ، ارائه های چند رسانه ای ، نمودارها ، فلوچارت ها و … را پوشش می دهد. اگر از دانشجویان رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر باشید ، احتمالا با واژه های بلوک دیاگرام ، فلوچارت ها و … به خوبی آشنایی دارید. نرم افزار اج دیاگرامر ، به سادگی شما را قادر می سازد انواع درخت ها ، بلوک دیاگرام ها و فلوچارت ها را در محیطی ساده به صورت مؤثر ترسیم کنید.

از این تنها با استفاده از یک نرم افزار ساده و در عین حال کاربردی ، می توانید انواع دیاگرام ها و فلوچارت های مورد نظر خود را ترسیم نمایید. روندنما یا فلوچارت (به انگلیسی: Flowchart) نموداری برای نمایش داده‌ها، اطلاعات و روند کار یک الگوریتم بر روی آنها، به‌وسیله نمادهای خاص و خطوط جهت‌دار بین آنان است که بسیاری از دانشجویان رشته های کامپیوتر برای طرح ریزی ابتدایی برنامه های خود ، با آن سر و کار بسیاری دارند.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار EDGE Diagrammer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار EDGE Diagrammer :

– ترسیم انواع بلوک دیاگرام ها و فولچارت ها

– دارا بودن انواع اشکال کاربردی در رنگ های متنوع

– امکان اضافه کردن لیبل به هر یک از اشکال

– قابلیت تعریف وضعیت روابط

– امکان پیاده سازی روابط در قالب نمودارهای گویا

– مناسب برای دانشجویان رشته کامپیوتر

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR