دانلود Batch XLS & XLSX Converter 2016.8.504.1925 – تبدیل فرمت های اکسل XLS/XLSX

دانلود Batch XLS & XLSX Converter تبدیل فرمت های اکسل XLS/XLSX

 

دانلود Batch XLS & XLSX Converter

| نرم افزار تبدیل فرمت های XLS/XLSX |

 

Batch XLS & XLSX Converter 2016.8.504.1925 نام نرم افزاری جهت رفع مشکلات ناسازگاری فرمت های XLS و XLSX است. فرمت های XLS و XLSX ، مربوط به مایکروسافت اکسل هستند. فرمت XLS مربوط به نسخه 2003 و XLSX مربوط به نسخه 2007 این نرم افزار است. اگر شما فایلی را با نسخه 2003 ساخته باشید و بخواهید آن را با نسخه 2007 اجرا کنید (یا برعکس) ، ممکن است در حین اجرا مشکلات پیش بینی نشده ای پیش بیاید. هرچند هردوی این نرم افزارها از سوی مایکروسافت عرضه شده اند ، اما بسیاری از کاربران در اجرای فایل های آن با نسخه های قدیمی تر یا جدیدتر Microsoft Excel با مشکل مواجه شده اند.

راه حلی که ما در پیش روی شما قرار می دهیم ، استفاده از نرم افزار Batch XLS & XLSX Converter است. به کمک این نرم افزار شما به سادگی می توانید فایل های صفحه گسترده خود را از فرمت XLS به XLSX و یا برعکس تبدیل کنید. این نرم افزار با کارکردی ساده و رابط کاربری زیبای خود ، یکی از رایج ترین مشکلات کاربران در حین کار با فایل های اکسل 2003 و اکسل 2007 را حل خواهد کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Batch XLS & XLSX Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Batch XLS & XLSX Converter :

– تبدیل آسان فرمت های XLS و XLSX به همدیگر

– سازگارسازی فایل های اکسل 2003 و اکسل 2007 با همدیگر

– دارا بودن رابط کاربری زیبا با امکان جستجو

– مصرف بسیار پایین منابع سخت افزاری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR