دانلود ATIc Install Tool 1.24.4 + Portable – آپدیت درایور کارت گرافیک های AMD و ATI

دانلود ATIc Install Tool 1.24.4 - به روز رسانی درایور کارت گرافیک های AMD و ATI

 

دانلود ATIc Install Tool

| نرم افزار به روز رسانی درایور کارت گرافیک های AMD و ATI |

 

ATIc Install Tool 1.24.4 + Portable نام نرم افزاری کوچک و کاربردی ، به منظور دریافت آخرین آپدیت درایورهای کارت گرافیک های AMD / ATI Radeon Series است. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری زیبا و ساده ، به کاربر این امکان را می دهد که تمامی امکانات و تنظیمات مربوط به کارت گرافیک خود را در محیطی زیبا مدیریت کند. اگر شما هم از جستجوی وب سایت های اینترنتی برای آخرین درایور عرضه شده کارت گرافیک کامپیوتر خود خسته شده اید ، پیشنهاد ما این است که با نصب نرم افزار ATIc Install Tool ، همواره از آپدیت های جدید درایور کارت گرافیک خود مطلع شده و آنان را به طور مستقیم دانلود و نصب کنید.

شما دارندگان کارت های ATI / AMD ، می توانید آخرین نسخه درایور Catalyst را دانلود کنید. همچنین این امکان نیز در اختیارتان قرار دارد که با تعیین تاریخ دلخواهتان ، نسخه های قبلی درایورها را دریافت کنید. شما می توانید درایور نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی مورد نظرتان را دانلود و فایل نصبی آن را در دایرکتوری مورد نظرتان ذخیره سازی کنید تا در آینده نیز بتوانید از آن استفاده مجدد داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ATIc Install Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ATIc Install Tool :

– دانلود جدیدترین نسخه درایورهای کارت گرافیک ATI / AMD

– امکان دانلود آخرین ورژن Catalyst یا نسخه های قدیمی تر

– سریع ترین روش برای به روز رسانی درایورهای کارت گرافیک

– دارا بودن محیط کاربری زیبا و کاربرپسند

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 + 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR