دانلود DimmDrive 2.1.8 – اجرای سریع و بهینه بازی های کامپیوتری

دانلود DimmDrive 2.1.8 - اجرای سریع و بهینه بازی های کامپیوتری

 

دانلود DimmDrive

| اجرای سریع و بهینه بازی های کامپیوتری |

 

DimmDrive 2.1.8 نام نرم افزاری جدید و بسیار کاربردی برای کاربران سیستم عامل ویندوز است که به آنان این قابلیت را می دهد که سرعت اجرای بازی های خود را تا 20 برابر افزایش دهند ! بله درست متوجه شدید ! اگر شما هم از گیمرهای کامپیوتری هستید و بازی های حجیم ، سنگین و گرافیکی بسیاری را بر روی هارد دیسک رایانه تان نصب می کنید ، نرم افزار DimmDrive مناسب برای افرادی مانند شما توسعه داده شده است. در واقع توسعه دهندگان این نرم افزار ، آن را ابزاری لازم و ضروری برای گیمرهای کامپیوتری معرفی کرده اند.

به کمک نرم افزار DimmDrive ، دسترسی به بازی های شما بسیار سریع تر از قبل صورت خواهد گرفت. در واقع شما می توانید بازی های خود را سریع تر اجرا کرده و از اجرای بهینه و با کیفیت آن در هر لحظه لذت ببرید. نرم افزار DimmDrive ، ابزاری برای مدیریت حافظه رم کامپیوتر شماست ، از طرفی این نرم افزار تنها برنامه ای است که به طور خاص برای بازی های رایانه ای طراحی گردیده است. DimmDrive تمامی این وظایف مهم و کاربردی خود را با ساخت یک درایو مجازی برای نیازهای جدید بازی ها انجام می دهد. هربار که رخدادی جدید و اساسی در بازی اتفاق بیوفتد (رفتن به مرحله جدید ، اضافه شدن آیتم های جدید و …) ، DimmDrive سریعاً تمامی فایل ها و کامپوننت های مورد نیاز این فرآیند را از حافظه مجازی استخراج کرده و تا حد فراوانی به اجرای بهینه تر تجربه بازی های کامپیوتری شما کمک می کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk InfraWorks 360 2017 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DimmDrive :

– بهینه سازی انواع بازی های کامپیوتری

– تجربه ای سریع و روان از اجرای بازی های گرافیکی

– عملکرد منحصر به فرد در مقایسه با سایر نرم افزارهای مشابه

– افزایش سرعت بازی ها تا 20%

امکان استفاده از آن برای انواع اپلیکیشن های سنگین نظیر فتوشاپ ، اتوکد و… و یا بازی های کامپیوتری با پشتیبانی از Steam

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR