دانلود بازی One Way Flight برای PC

دانلود بازی One Way Flight برای PC

 

دانلود بازی One Way Flight برای کامپیوتر

| بازی یک راه پرواز |

 

One Way Flight بازی جدیدی در سبک ماجرایی و هیدن آبجکت می باشد که در سال 2016 توسط SiBear ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از دسته علاقه مندان به سری بازی های هیدن آبجکت باشید ، احتمالا از بازی One Way Flight بسیار هیجان زده خواهید شد ! تحولات ناگهانی بسیار بزرگی برای زمین به وقوع پیوسته اند. هرچند تمدن های بزرگ و افسانه ای نظیر Atlantis  برای جلوگیری از وقوع آنان اقدام کرده اند ، اما همانگونه که می توان پیش بینی کرد ، آن ها موفق نبوده اند.

حتی دست کاری در فعالیت های طبیعی در کره زمین ، می تواند به شکلی دیگر خود را نشان دهد. به عنوان مثال تلاش برای توقف این فعالیت ها ، ممکن است زمین لرزه یا سایر بلایا را به بار آورد. در این بازی ، شما در یک جزیره قرار می گیرید که پس از سقوط هواپیما ، جان سالم به در برده اید ! اکنون لازم است که در این جهان به اکتشاف ابزارها پرداخته و برای خود پناهگاه و مواد غذایی جمع آوری کنید.در کنار این ها ، شما به سرنخ هایی پیرامون علل سقوط هواپیما دست خواهید یافت. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی One Way Flight را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

One Way Flight1 One Way Flight2

 

One Way Flight3 One Way Flight4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: XP/Vista/7/8/10
Processor: 2 GHZ
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 512 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3100 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: XP/Vista/7/8/10
Processor: 3 GHZ
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1024 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3100 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 879 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR