دانلود بازی Range Shooter 1.4 – میدان تیر برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Range Shooter 1.4 - میدان تیر برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Range Shooter برای اندروید

| بازی میدان تیر برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Range Shooter 1.4 یک شبیه سازی عالی و اول شخص ، از میدان تیر در گوشی و تبلت اندرویدی شماست. اگر شما هم از تازه کاران آموشز تیراندازی هستید ، چندان نگران نباشید ! چرا که در این بازی می توانید به یکی از حرفه ای ترین ها تبدیل شوید ! Range Shooter ضمن شبیه سازی دقیق و کامل میدان تیر اندازی در سیستم عامل اندروید ، در قالب یک بازی جذاب اندرویدی ، مهارت های تیراندازی شما را بهبود می بخشد. تا جایی که دیگر هیچ یک از تیرهای شما خطا نخواهند رفت ! زمانی که شما در میدان تیر قرار می گیرید ، گویی که یک مربی آموزشی تیر اندازی در کنار شما ایستاده و لازم است یک به یک دستورات او را پیرامون نحوه کار با اسلحه اجرا کنید.

در بازی Range Shooter ، شما در محدوده های مختلفی قرار می گیرید که هر یک از آنان ، مربی های آموزشی متنوعی را برای شما تدارک دیده اند. سلاح مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای پشت سر گذاشتن آموزش های مختلف مهارت تیراندازی ، خود را آماده کنید. Range Shooter با شبیه سازی دقیق محیط بازی ، جلوه های ویژه ، صداهای محیط و … شما را در سبکی واقع گرایانه با مهارت های تیراندازی با انواع اسلحه ها آشنا خواهد کرد. هم اکنون می توانید بازی Range Shooter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Range Shooter1 Range Shooter2 Range Shooter3 Range Shooter4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 + 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR